onsdag 12 december 2007

Det här var roligt men var ska man börja.

Det här med att skriva av sig i en blogg var riktigt roligt, men var ska man börja?
Det finns ju hur mycket som helst att skriva och ha åsikter om.
Att sidan nu i början kan vara rörig får ni ta med ro.( mina stavfel likaså) =)

Ken



Detta är en av våra huskatter "Gollie" som är en korsning mellan huskatt och Chinchilla.

Det här med naturen är ju unte bara människor som tycks gilla vi har en hund och fyra katter som liksom vi tycker att det är underbart och vara ute i trädgården och lapa sol och finna lä
bakom någon buske eller som våran hund Tindra bara lata sig efter en stunds grävande föhoppningsvis där vi vill hmm..

4 kommentarer:

Anjas Hill sa...

Hoppas verkligen att Ni inte tycker att jag trackar Er, men det är synd att Ni inte har blivit upptäckta ännu!
Det är dessutom så roligt att Ni är djurvänner - själv har jag bara min gamla katt Skruttan kvar - hon är på sitt 17:de år.
Det här får bli min sista kommentar denna omgång så att Ni inte säger upp "bekantskapen" med mig.
Jag har uppriktigt gillat Er blogg och hoppas verkligen att vi kommer att ha lite utbyte av varandra i form av växtbyten mm.

mvh, Anja (....och hoppas verkligen att jag inte har stört för mycket med alla dessa kommentarer!)

Anonym sa...

Tindra den sötaste av dem alla! Kram Linette

Piondröm sa...

Anja...
Du får komentera våran blogg så mycket du vill du är alltid välkommen =)
Vi är nog lika mycket djurvänner som vi är trädgårdsfrälsta.
Utbytet du nämner är av stort intresse.
MVH Ken&Carina

Piondröm sa...

Ja Linette, Tindra är den sötaste som finns som men det vet du ju redan=)
Ken